2014年4月24日星期四

焗新薯粒






往 Oliver's Super Sandwiches 吃早餐

發現原來阿囝阿囡都愛吃薯粒

一於買些新薯

做 homemade 免煎炸版薯粒

簡單易做健康又美味

其實....

我也很愛吃薯粒的....哈哈 ^o^

~ 焗新薯粒 ~





做法 :

( 1 ) 把新薯洗擦乾淨,放入一鍋水中煲至剛腍 ( 筷子可以插入便可 )

( 2 ) 把新薯連皮切半, 加入橄欖油 + 黑胡椒 + 鹽拌勻 


( 3 ) 放入已預熱焗爐 (180。F) 每面各焗約 6 分鐘便成


焗完一面翻轉另一面再焗啊 ~~~



<Happy birthday to my blog ^~^>

2010 年 4 月 20 日 開始寫煮食 blog

不經不覺已踏入第五年

寫 blog 的心態與最初已完全不同喇

今年再返回職場

生活忙碌了不少

我也會問自己為何繼續要寫食譜要寫遊記

well....答案是很自私的

是寫給自己年老時可以細看回味

是寫給兒女將來可以煮出媽媽的味道

只此而已

Thank you for your support throughout these years !!!!



<><><><><><><><><><><>




復活節默想 :



但基督已經從死裏復活,成為睡了之人初熟的果子。

死既是因一人而來,死人復活也是因一人而來。

亞當裏眾人都死了;照樣,在基督裏眾人也都要復活。

(哥林多前書15:20-22)









11 則留言:

  1. Happy Birthday 小花媽煮食blog ~ ~ ~

    回覆刪除
  2. 小花,薯粒焗得好靚呀!寫 blog同你差不多時間,也不經不覺已踏入第五年,我寫 blog系留俾女兒咋,
    自問又唔系煮得好過人,在阿虎時不喜歡遊blog不喜歡留言,來來去去就得你和幾個人真失敗...嘻嘻...

    回覆刪除
    回覆
    1. flora~我有記得你架~不過我冇用google blog~哈~~都少咗好多blog 友喇~

      刪除
    2. 大花...今日先睇到你嘅留言...唔好意思呢>.<
      講真果句...我自問都幾失敗...可能性格孤獨精...又唔鍾意social...個blog咁多年都冇咩起色...如果唔係鍾意有個地方寫下嘢當娛樂...收咗檔好耐喇...多謝你支持呀 ^~^

      刪除
  3. 小花,我要整牙喇,4個選擇,香港,台灣,日本,原地墨爾本,我想種牙,小花俾啲意見我啦!謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 種牙好似時日要去follow-up 喎...咁你咪時日飛來飛去?但係澳洲整一定貴好多...都好難決定呢?!

      刪除
  4. 我都寫咗5年~唔覺唔覺~不過我唔理有冇人睇都好啦~我都覺得寫blog 係幾開心的事~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心呢回事...寫blog一半一半...有時都會令我有煩惱有壓力 >.<
      而家當blog係件玩具...得閒就拎出嚟玩下咁啦~~

      刪除
  5. 一定要繼續寫呀!我好多狗友都唔寫狗blog剩係FB!不過唔一樣lor

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就反而唔再玩FB...只係寫 BLOG...寫BLOG可以做孤獨精...寫完就算...唔一定要睇人地D嘢...但一上FB...就有好多嘢湧埋嚟咁...唔鍾意...有時覺得好煩...有時覺得好無聊...想[耳根清淨] D~~
      多謝你支持我...我都唔知會再寫幾耐...唔知自己 D 阿Q精神可以last 幾耐~~

      刪除