2013年9月4日星期三

香茅豬扒菜飯 ( 附圖解 )



色香味俱全的香茅豬扒菜飯

每人一份簡簡單單 ^~^

吃的感到滿足

煮的可以偷懶但又有成功感...哈

每當我想弄點簡單美食作晚餐時

就會想起

~香茅豬扒菜飯~





菜飯做法 :


( 1 ) 小棠菜撕出外圍較大塊的菜葉切碎 ( 如圖右 )

中心較嫩的留作灼油菜用 ( 如圖左 ) 


( 2 ) 用少許油把菜碎炒幾下

千萬不用把菜炒腍

然後把菜碎盛起於筲箕以便隔去水份


( 3 ) 米 + 稀釋了的雞湯放進飯煲如常地煮

當飯煲進入保溫狀態時立刻加入炒好了的菜粒在飯面

再焗約五分鐘...撈勻便成菜飯

* 沒有雞湯的話...可以用雞粉開水也可*







香茅豬扒做法 :


( 1 ) 豬扒洗淨剁鬆,記得 剁鬆豬扒秘笈嗎 ?

( 2 ) 豬扒最好醃久一點 (可以醃隔夜或者早上醃好)



醃料 ( 4塊豬扒份量 ) : 香茅 2 至 3 支切碎  + 白胡椒份適量 + 雞粉 1/4 茶匙

蠔油 1 湯匙 + 魚露半湯匙 + 老抽 半茶匙

糖 半茶匙 + 粟粉 1 茶匙 + 水約 1 湯匙 + 麻油少許




灼好的油菜作伴碟

真是色香味俱全啊 ^~* 
<><><><><><><><><><><><>
金句分享 :
你們不要憂愁,因靠耶和華而得的喜樂是你們的力量 .
( 尼希米記 8 : 10 下 )


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 好在D香味引番你出嚟 ^^
      我去阿虎度摷你咖..e+追蹤咗你..希望容易聯絡啦!我雖然喺呢度寫咗好耐..但一直都冇研究d功能..有d功能真係令我覺得自己好白痴>.<例如 google+..真係攪到我好暈!

      刪除